Już 17 Listopada br. na prośbę Rektor Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. p. dr Anny Czekirdy, rozpoczynamy 15 wykładów ze studentami 3 roku Zarządzania i Marketingu. Nasz Cel :zapoznanie studenta ze możliwościami tworzenia ...
Dzisiaj w m. Zielona Góra zakończyliśmy szkolenie kursowe ” E-marketing” z certyfikatem ECCC PI-M7.
Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym kursantom / Kindze, Sandrze, Renacie, Ani, Maćkowi, Karolowi i Sebastianowi – za pilny udział , chęć do nauki i wyrozumiałość do naszych metod nauczania 

Mamy nadzieje , że nasza przekazana wiedza , choć trochę przyda się w Waszym dalszym rozwoju zawodowym i przyczyni się do osiągania co raz większych sukcesów w przyszłym biznesie 

Test sprawdzający zgodnie z sylabusem ECCC PI-M7 – zdany w 100% 

Nie obyło się oczywiście bez miłych i słoooooodkich niespodzianek na zakończenie naszego kursu
.

Tort wykonany przez „naszą” Sandrę
![]() |
![]() |
Zakres szkolenia objął
Podstawy e-Marketingu
- Definicja potrzeby i produktu.
- Definicja e-Marketingu.
- Zastosowanie e-Marketingu.
Określanie celu dla e-Marketingu
- e-Marketing i rachunek ekonomiczny.
- Utrzymanie klientów.
- Promocja i kreowanie wizerunku potrzeby i produktu w Internecie
Wykorzystanie narzędzi e-Marketingu do realizacji celów.
- Strona internetowa.
- Portale społecznościowe.
- Katalogi internetowe.
- Tworzenie treści.
- Komunikatory internetowe
- Portale ogłoszeniowe i aukcje.
- Email marketing.
- CRM – Zarządzanie relacjami z klientami.
- Programy partnerskie.
Samodzielna analiza efektywności narzędzi e-Marketingowch
- Pomiar skuteczności wykorzystanych narzędzi.
- Działania korygujące.
- Poszukiwanie nisz
Błędy i zagrożenia
- Błędy pozycjonowania.
- Spójność przekazów.